Чи реально, що один елемент у грі може сильно впливати на пр
|
|
exuhecefek80 | Дата: Вторник, 26.08.2025, 14:00 | Повідомлення # 1 |
 Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 10
Статус: Оффлайн
| Працюю над мобільною грою і чую різні думки про те, що один об’єкт у сцені може суттєво уповільнити гру. Чи це правда, чи просто міф, і як уникнути таких проблем у реальних проектах?
|
|
| |
nekagaxut069 | Дата: Вторник, 26.08.2025, 14:07 | Повідомлення # 2 |
 Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 8
Статус: Оффлайн
| Як Senior Unity Developer у w7g, можу поділитися власним досвідом: зазвичай один об’єкт сам по собі майже не впливає на продуктивність, якщо код всередині нього оптимізований. Проблеми виникають, коли в методах оновлення об’єкта є важкі обчислення, або коли таких об’єктів багато. Для уникнення гальм варто профілювати гру і визначати вузькі місця, використовувати корутини або виклики з меншою частотою замість постійних апдейтів. Також важливо перевіряти алгоритми та структуру даних, які застосовуєте, адже навіть маленькі оптимізації можуть значно поліпшити продуктивність. Більше практичних порад та спростування популярних міфів можна знайти у цій статті: https://journal.gen.tech/post....er-w7g.
|
|
| |