Наша компанія переїжджає в інший офіс. 12 робочих місць, плюс купа паперів (архів) і невелика кухня. Шеф доручив мені знайти підрядника. Хто стикався? Які тут нюанси? Потрібна компанія, яка може працювати за безготівковим розрахунком і дасть всі документи.Додано (29.10.2025, 10:48)
---------------------------------------------
Головне в офісному переїзді - це маркування. Коробки, техніка, меблі - все має бути підписано, інакше потім місяць будете шукати, де чий степлер. І обов'язково треба компанія, що працює по договору. "Приватники" вам рахунок не виставлять. Ми перевозили свій відділ, шукали саме таких. Знайшли https://moving-expert.kyiv.ua/uk/, у них наче є така послуга. Вони приїхали, самі все розібрали, запакували, а на місці по плану розставили.