MENU
[ Оновлені теми · Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Офісний переїзд як організувати
HzBoyДата: Среда, 29.10.2025, 10:06 | Повідомлення # 1
Лейтенант
Група: Пользователи
Повідомлень: 48
Статус: Оффлайн
Наша компанія переїжджає в інший офіс. 12 робочих місць, плюс купа паперів (архів) і невелика кухня. Шеф доручив мені знайти підрядника. Хто стикався? Які тут нюанси? Потрібна компанія, яка може працювати за безготівковим розрахунком і дасть всі документи.

Додано (29.10.2025, 10:48)
---------------------------------------------
Головне в офісному переїзді - це маркування. Коробки, техніка, меблі - все має бути підписано, інакше потім місяць будете шукати, де чий степлер. І обов'язково треба компанія, що працює по договору. "Приватники" вам рахунок не виставлять. Ми перевозили свій відділ, шукали саме таких. Знайшли https://moving-expert.kyiv.ua/uk/, у них наче є така послуга. Вони приїхали, самі все розібрали, запакували, а на місці по плану розставили.

 
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук: